Friday, August 5, 2011

peperangan tengah berlaku di marang, terengganu

assalamualaikum dan salam sejahtera.

sy CAB ingin melaporkan kejadian peperangan tengah berlaku di marang terengganu, dimana kedua pihak sedang berbalas tembakan. kejadian ini difahamkan sentiasa berlaku di musim bulan puasa ini. seorang penduduk memdakwa iaitu CAB terkejut BERUK MAT NYEH betul akibat bunyi tembakan tersebut.

pihak tersebut masih belum berdamai dan sekarang masih berbunyi tembakan. difahamkan kedua pihak memgunakan meriam dan juga mercun.

sekian berita dari CAB  untuk tv999999999 *sampai mati pom xjumpa tv tu.. hahahaha

cess... geram betul CAB ngan budak budak dalam kampung ni. dorang ni memang xreti nk hormat orang lain betul. mau aja ku luku kepala dorang ni.

nah... kalu berani main r yg besar bapak ni... tenkiu pakcik google.

so, pesanan gua:
ok bai...


terima kasih kerana sudi membaca....

30 comments:

  1. alalala biar lahh budak2 tu
    nak main..bila lagi dyorg nk main
    meriam tu kn..
    tak kn tua tua bangke nnti baru nk
    main..hahahahahaha
    mesti tanjat tok imam kan??
    haha

    ReplyDelete
  2. hehehe... budak2.. biasa lahh

    ReplyDelete
  3. budak2 biasalah... cuma jgn orang tua yg p masuk campur dah la.. hehe

    ReplyDelete
  4. apa nak wat,itu je senjata yg mampu kita miliki sempena bln ramadan ni

    ReplyDelete
  5. hello , im your new follower ! ;)

    ReplyDelete
  6. @Far8 budak baik

    macam tengah perang dunia ke 10 da.
    tok iman of kos tanjat.. huhu

    ReplyDelete
  7. @yad'z

    erm...nsib baik bdak.. kalu org tua, mau nye luku 14kali.

    ReplyDelete
  8. @halila Ibrahim

    tu la kak.. kalu org tua masuk campur gak, mmg xsedar diri la tu.

    ReplyDelete
  9. @Saiful Bakhtiar

    haha... aah ler.. nseb baik dorang xgune nuklear, yedok?

    ReplyDelete
  10. kikikiki
    gempar gile ah ni kan!
    hehehehe

    ReplyDelete
  11. biasalah budak budak kan..
    baru nk kenal dunia..hehehe..
    btw..sy follower baru awk..
    1st time tgok blog nie..nice2..
    semuaceritacena.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. wahahaha.. trauma ngan mercun ke?

    ReplyDelete
  13. cik asma buat lah serangan balas guna mercun pop pop hehehehe

    ReplyDelete
  14. ok lagi tu sbb diorang x sejahat aku tym aku men mercun dulu haha

    ReplyDelete
  15. lekk lu, baru berapa hari puasa.
    haha

    ReplyDelete
  16. @Far8 budak baik

    bg la idea nk update yg cun melecun neh.................

    ReplyDelete
  17. @syarina syakila

    baru nk kenal benda alah tu, silap hari bulan jari tinggal dua..

    ReplyDelete
  18. @mykhalis

    sngat trauma lepas abg2 main dpan rumah & meyebabkan cermin pecah... terkujut wo...

    ReplyDelete
  19. @iMBobo

    uish... mercun pop pop plng bahaya skali.. kahkah..

    ReplyDelete
  20. @Wani

    ni baru mula puasa, nak raya nanti xtau ler...huhu

    ReplyDelete
  21. best pe main mercun..hee..
    meriam bahaya kot..(^^,)

    ReplyDelete
  22. He he he... budak-budak jangan main mercun, bapak budak takpe...

    ReplyDelete
  23. @Ezad Skytech

    haha... mmg la best tp yg main kuat tu skit hati dengar. kuat bkn main ag.

    ReplyDelete

eh, comment? terima kasih ye....