Wednesday, September 17, 2014

Wordless Wednesday | 2014



Hi




C360_2014-09-16-11-43-27-929


“hoiiii…. siapa kat bawah oiii??? aku kat atas..
haii mambang telaga cina, mambang telaga buta, jangan damping ngan aku. shusssshhhh jejauhhh!!!”



lokasi: kg cina terengganu *nanti aku update full story*

till then,

thanks readers, xoxo

17 comments:

  1. kampong cina tganu tu kat area mana? nak gi nak gi..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat ngan pasar payang tu kak. mai la sini. hamba sudi jadi tourist guard. haha

      Delete
  2. Bestnya dah ke sana.. teringin jugak nak ke Terengganu..

    ReplyDelete
  3. Acik selalu lalu situ..kat belah dalam ke ni?

    http://acikwatie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak. kat lorong2 bangunan kat kg cina tu.

      Delete
  4. Wah tak tau pulak ada kampung cina kat terengganu. Kerap juga balik sana

    ReplyDelete
  5. Hai Asma! Salam kenal.. Datang singgah sini dari Contest Blog comel By Sheda Ucu..
    Done follow u..#506
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  6. follow sini #508

    jemput ke blog sy ya www.norazua10.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. saya tag Cik Asma di sini

    http://www.arzmoha.com/2014/09/versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  8. salam jumaat, jln2 blogwalking smbil follow2 blog yg sya blum follow :)

    http://ssurianahyana.blogspot.com/

    follower ke-511 kat sini ^_^

    ReplyDelete
  9. Ni lukisan je kan?
    Betul tak?
    Macam kat i-city.

    ReplyDelete

eh, comment? terima kasih ye....