Saturday, September 6, 2014

Online Exam SPA Pegawai Kastam Gred w41 Tak Relevan!



hi,

siapa kat sini dapat buat Exam online untuk jawatan Pegawai Kastam Gred W41?
korang dapat buat tak?

aku agak kecewa la. sebab aku langsung tak dapat buat. lebih tepatnya aku tak dapat masuk langsung web site tu!!

aku ingatkan aku sorang je yang kena macam ni. rupanya ramai yang tak dapat masuk website tu.

aku faham kalau pihak SPA nak guna sistem tapi sistem internet kat negara kita ni agak slow.
so, bagi aku lebih baik buat offline seperti exam dalam dewan contoh exam akauntan gred w41. 

kan lebih elok & adil sebab semua boleh jawab dengan tenang banding buat online.
soooooo frustrated!!!

mohon sangat pihak SPA buat offline lepas ni.




rasa nak gigit2 je laptop time buat exam tu tadi! grrrrr


till then,

thanks readers, xoxo!

2 comments:

  1. cousin pun cakap dia tak boleh nak masuk....dah tau nak buat online, tapi system tak update....itulah Malaysia Kita

    ReplyDelete
  2. kwn akak amik exam ni juga tp dia boleh masuk tp sngat menguji kesabaran kerana internet asyik kluar "reload"

    ReplyDelete

eh, comment? terima kasih ye....