Monday, June 30, 2014

Giveaway Puasa RM50 by SueAKGoGeous

assalammualaikum wbt

hi

pengalaman paling best? hurmmm.... pe ek? macam banyak sangat je. okla. aku cerita pengalaman aku ponteng puasa. eh. tu paling best tau! sebab nya berlaku time kau kecik lagi. sampai sekrang aku ingat lagi. masa tu dah lepas waktu zohor. so, ayah aku suruh aku mngaji alquran. aku ni malas sikit nak baca. pe lagi kena la marah berleter panjang2. sebab aku sakit hati, aku pergi belakang rumah bawak roti john yang waktu sahur punyer, teruh makan tanpa rasa bersalah. roti john babe! sedapp hoihhh. tengah syok makan tetiba ade suara halilintar membelah telinga ku disertakan sekali piat di telingaku oleh bapakku. -.-"

sampai la sekrang aku memang puasa penuh. kecuali datang bendera merah. time bendera merah tu aku siap mnganjing bapak aku makan depan die. time kecik la. sekarang memang pelempang kalu buat macam tu. :D

ok tu pengalaman paling best bulan puasa.  korang lak? nak cerita gak? meh join gak ni. klik pic bawah.





thanks readers, xoxo




7 comments:

eh, comment? terima kasih ye....