Friday, September 9, 2011

"adeh... banyak nya!"

assalamualaikum....

ok! nk update cepat-cepat sebab dah tak ada masa ni. 

semalam syok sebab dapat main bowling. nak tahu lebih lanjut tengok entri ini! tajuk hot kot. tak caya? try la klik. jangan pikir kotor lak ye... hehehe....


sekarang ni tengah pening kepala sebab terlampau banyak barang kena bawak! grrr.... sakit hati betol! malas la nak pergi dungun! malas nak masuk sem! malas nak belajar! semua malas. ok anda boleh layan lagu bruno mars.  LAZY SONG! =..="





esok kena jadi minah rempit pulak.... jom mat rempit.. kita lumba....*ngade-ngade..



p/s: tak nak pisah ngan mak ayah.. kiki & lala.... sobsobsob='(




mekacih sudi baca...

10 comments:

  1. hehhe.. mcm tak prnah b'jauhan jer.. cmneh nk kawen ni.. hehe

    ReplyDelete
  2. @trigyy

    memang xpernah jauh... xnk kawen aci x? hehe

    ReplyDelete
  3. Hehe..samalah, rasa macam nak pindah kampus tu ke sebelah rumah...

    ReplyDelete
  4. huiyoo.. jaga-jaga kalau bawak sorang, kang hantu bonceng nak tumpang..

    ReplyDelete
  5. @abglan

    eh.... nak tumpang, kena bayar tambang la..hehehe

    ReplyDelete
  6. alololo
    ciannye
    selmat selmt selmt sumenye ye!=]

    ReplyDelete

eh, comment? terima kasih ye....