Friday, May 20, 2011

pengalaman excident

assalamualaikum
 
malam ni CAB ni cerita pengalaman excident sebab tadi mase CAB kuar g makan hampir jugak kena rempuh oleh sebuah kereta vios. memang perasaan mase tu macam nk tercabut jantung tengok lampu kereta terpancar depan muka n kereta tu meluru depan mata. tp naseb baek kereta 2 mengelak. mase tu CAB naek moto ego cabuk tu je. kalu x, memang mase ni, CAB terlantar kat hospital kot. =.="
....
fuhh.. semangat...........
....
banyak jugak pengalaman CAB excident ni. pernah gak la masuk hospital kejap sebab rempuh kereta. punyer la besar kereta tu tp nk buat macam mana ye CAB tak nampak. teruk kebam boom...excident.
tp xde la patah riuk tulang ni. just luka n calar balar kat lutut, tangan n kaki jer...
sedih gak coz baju & seluar koyak.
.....
mak pernah gak cakap CAB ni cuai & mudah lepa.. hehehe.. memang tak berhati hati pom. mase kecik lak pernah excident dengan ayah. mase 2 nk belajar bawak moto. gatal sangat nk belajar abes siku seret jalan tar. memang ganas pom mase kecik. xde pom nk maen masak2. puas mak bebel kat ayah...
kecian ayah kena marah.. huhuhu
....
pape pom, semua kena la hati hati mase nk drive 2. jangan hanya jaga keselamatan kita sahaja. kena jgk pikir keaadaan sekeliling..
...
so, that all..  bye!
 
p/s: masih lagi terkejut kejadian td

6 comments:

  1. betul tu...aku pun pernah nyaris kena...

    ReplyDelete
  2. adek lain kali berhati-hati ya..ingat org tersayang..

    ReplyDelete
  3. alaaa. tak ada lesen lagi. hehe.. nway, hati-hati lain kali. ingatlah orang tersayang. hehe.. =p

    ReplyDelete

eh, comment? terima kasih ye....