Monday, May 16, 2011

hari bahagia seorang kawan


assalamualaikum...
kali ni CAB nk story sal seorang kawan yang telah menamatkan zaman bujang nya..gembira plus sedih:'))
alhamdulilah... kebetulan dengan majlis ni, CAB dapat jumpa dengan kawan2 lama yang lain.. rindu sangat2 kat dorang. hampir 3 tahun xjumpa dorang.. fuyoo... lame tue....

majlis perkahwinan tue sangat simple n yang menarik nya warna tema majlis 2 warna ungu gittuew.. i like purple! so, ni die pixer nyer..

umi shuhadah n fikhruldin

xsangka umi da kahwen....waaa~ dlu macam budak2 ag.. siap main tarik2 tudung time sekolah, lari dari ustazah. tp sekarang ko da kahwen... :')

 this r my gojes ladies..... pewit.... single mingle except seorang yg da jd ibu.



yg ni da jd ibu da... comel damia!
sebelum balek, sempat ag bergambar mcm ni.. semue berebut. but, last2 pengantin berair mata coz sebak kiteorang dtang buat havoc..hehehe.. naseb ko la umi dpat kawan2 havoc mcm kiteorang ni.. xtahu malu langsung..hihihihi
semua kenkawan, bile lak turn kamu semue? CAB lmbt ag.. tunggu cik abang abes blajau plak. dulu elok2 je keje kat petronas, berenti, smbung belajau balek... entah la. berjanggut gak CAB tunggu cik abang sorang ni:P

                            last but not least... this last pixer.. mst korang muak kan? pixer ni xtaw la CAB nk ckp pe.. lucu bebenor tgk pic ni. xtaw la nape umi damia gelak sakan.. hahahaha.. dua beranak....hahahaha

k la, 2 je nk gtaw korang.... so, bye....


p/s: xsah entri klu xde pixer kan? kan?





5 comments:

  1. cik asma,
    tiap kali tengok member kawen, mesti gatal rasa nak kawen gak...heheee...

    ReplyDelete
  2. @waniey syazwani
    tenkiu dear:)


    @misredcheesecake
    yeah.. mmg rse gatal..hehehehe..

    ReplyDelete

eh, comment? terima kasih ye....