Monday, March 7, 2011

corat coret asma bluppy

setiap manusia mst ade prsaan nk try sometink new kan? termsuk la aku nk try berbloger plak. tp tol ke blog ni leh kiter assume as daily diary? ermm..... (thinking.............)

sblum aku berceloteh pnjang ag, biar aku gtaw tntg diri aku dlu.
stelah 40ari 40mlm mak bapak aku xdpt tido, maka stuju la 1st baby girl in the family name tuan puteri jinjang kelabu putih hitam... eh, mrapu lak. name sebenar adalah  nurul asma' bt saad. anak ke 6 dr 7 beradik. aku ade 5 abg aka bodyguard yg sengal2 n suke ngt myakat aku time kecik. aku xde sngt pix aku time kecik. mklumlah time 2 ane ade ag canon or nikon.. haha...

pe ag ep nk gtaw? hah! mst korunk nk taw pe mksud bluppy kan? aku nk jenis owg blur2 g2. so, aku terpkir la nk wat aku ni bluppy2 g2.. :)

so... that all aku leh gtaw..
daaadaaa~~

No comments:

Post a Comment

eh, comment? terima kasih ye....