Tuesday, March 29, 2011

buat kerja belakang?

kerja belakang?? pe itu? hah! jg nk duk ngarut pikiq mende laen noe! piat kan!:P
maksud aku kerja belakang ni mcm buat kerja sampingan la. sebagai contoh, mak suk beli budu (wah.. sodap tu) tp korang pergi beli cencalok...(wah.. ag best!) ado pahem?

macam aku ni, banyak kali aku buat kerja belakang seperti dalam computer lab, lecterer tengah dok bebel kat depan , aku lak blogwalking.. wuahahaha.. bgus tol bdak asma ni. wat kerja sampingan 2...:D

buat part time kerja pom kira kerja sampingan gak kan? kan? tol x.......?
aku buat jgk kerja sampingan ni. buat biz kocik kocik ajo eh.. aku n the gang buat ais krim batang. buat byk2 and then jual kat kolej..dpt la jgk cket2. okla 2. dptla kiteorang wat blanja umah sewa. eh? umah sewa?
 aah la... aku duk umah sewa kat dungun coz student degree kena duk luar..:"(
sedih tol.. tp 2 la hakikatnyer.. terpksa la berjimat cermat tul kesejahteraan hidup bersama.

so, pe pndapat korang? mst prnah wat kerja blakang kan? huhuhu....
dats all my bebelssss...
daaaaa~



No comments:

Post a Comment

eh, comment? terima kasih ye....