Wednesday, March 23, 2011

busy

dah lama x update blog. tetiba rasa rindu lak. esk ada 2 quiz tp kena spend time gak tuk blog. huhuhu.. mcm pandai je? wat bijok cket.. hehehe

minggu ni & minggu depan agak bz ngan homework + test + quiz + presentation && mcm2 hal ag. ari ni baru je lepas buat presentation law. wahhh.... sngt berpuas hati ngan performance diri sndri..huhuhu (angkat bakul cket)... ok la 2. wat preparation tuk presentation sampai pukul 3 pagi. mmg berbaloi baloi la. tp tuk mark depend lecterer plak. hope dpt high mark la..:)

ari ni aku dpat 1 pangilan telefon  dr ayah aku. ayah aku ckp ayah mertua abg aku meninggal pagi td. al-fatihah untuk arwah. kematian boleh berlaku bila bila masa shj. kita sebagai manusia or lebih tepat ag sebagai hamba ALLAH xleh lari dr ketentuan-NYA.. perlula bersedia dr segi zahir && batin.

oh ya.. ari tu, aku ade nk upload pic masa mjlis kat umah 2 kan..
ini dia..... sila la menjamu mata;)





teman2 yg dtg memeriahkan mjlis
syg korang!

sibuk bagi direction

sempat wat peace ag! :P

anak dara tngu giliran orang masuk meminang

photographer!
hahaha:D

my lovely mum! luv u so muachi!
sijibik x?

luvely kapel.
sweet like candy!

cuba tgk selipar mak ayh aku pkai..
hahahaha... excited nk bergmbar smpai lupe tgk selipar:D


tue jela pic yg ade.. cket je...
k la, dats all.........
daaaaaaa~



2 comments:

eh, comment? terima kasih ye....