Monday, April 1, 2013

rezeki dr ALLAH

 

Assalammualaikum WBT..

hello world. lama betol tak update kan? rindu aku tak? mesti la rindu kan. (ayat mintak pelempangg) bukan sengaja tak update ni. almaklum la buat-buat sibuk ala menteri gittew. oh, by the wayyyyy….. aku nak bagitahu serba sedikit kenapa aku tak update. after exam haritu, falkulti accounting for final year student buat trip ke indonesia iaitu ke jogjakarta. sangat2 ohsem!!! pasal trip ke jogjakarta ni mohon tunggu update trip ni. *entah bila pulak nak update tue. –.-"

after pergi trip tu, Alhamdulillah, Alhamdulilah & Alhamdullilah, aku terus dapat kerja kat tempat aku berpraktikal dulu. sekarang dah 2 bulan aku kerja & mencari rezeki halal kat Jalil&co. firm accountant & auditor.

so right now, I’m the assistant auditor. hewhewhew.

macam bangga je kan? padahal cita-cita nak jadi pensyarah. oh, pasal pensyarah ni, aku tengah merancang nak sambung belajar lagi. susah betol nak jadi pensyarah ni kan?? *sigh*

oklah, tu je short update. lain kali aku update lagiiiikkkkkk….adios!

 

 

 

terima kasih uolls!

1 comment:

eh, comment? terima kasih ye....