Thursday, October 6, 2011

"pakwe jela! bukan suami!"

assalamualaikum....

*entri marah tahap gaban!!!

sekarang CAB tengah marah campur tolak tension! dengan asignment berlambak campur lagi CAB berada keadaan dalam medan perang! dam!!! 

ok. adat la pelajar dengan asignment kan? dah takleh lari. tapi............................................ macam mana kalau korang berhadapan situasi seorang housemate bergadoh besar dengan pakwe nya sampai terpekik terlolong???? kalau sekali tu boleh la CAB bertolak ansur TAPI kalau tiap tiap malam? sambil menangis and meraung raung? macam mana tu erk??? siapa yang tengok status fb CAB mesti tahu hal ni....


dah la time dorang gaduh, CAB tengah tidor nyenyak sambil kuor air liur basi*tipu! memang nak marah gile kan! tengah syok tidor tu..... terus muka CAB jadi macam ni hah!










sangat la buruk rupa ku! ok la... malas nak marah lebih lebih. so, to all girl.. dont be stupid because of one guy! dam!!! he not your husband yet. grrr~ ok bye!

3 comments:

  1. kekadang gado pakwe makwe lagi hebat dari laki bini..aishh..mmg tensen..

    ReplyDelete
  2. huhu...maroh benor nmpok... ;p

    ReplyDelete

eh, comment? terima kasih ye....