Monday, June 6, 2011

kejadian di pasar malam

Assalamualaikum
ptg td CAB pergi pasar malam. nk cari juadah berbuka puasa. yee... CAB berpuasa. tambah2 pulak bulan rejab ni lagi bagus berpuasa. lagi 2bulan da nk masuk bulan ramadhan. tak sabor...=D
ok, back to story. masa tengah syok dok beli tu kan, CAB n kawan CAB terlihat satu kejadian antara ibu dan anak n anak tu masih kecik plus comel lotey ag.

CAB nampak si ibu sedang marahkan anak nya supaya berjalan elok2 n suruh anak nya elak lopak air. entah macam mana anak kecik tu terjatuh akibat terpijak batu. macam terseliuh gitu. si ibu pulak CAB tak tahu sama ada tertarik or sengaja tarik rambut anak kecik tu. lalu menangis. CAB rasa menangis akibat kesakitan si ibu tarik rambut die. agak kecian CAB tgk budak tu. 

CAB tkut jgak nk masuk campur. dah la muka si ibu tu agak garang. uihs.. mau nye die tarik rambut CAB kalu CAB sibuk hal dorang. ramai la jgk tgk si ibu n anak kecil nih. memang betul2 kecian anak kecik tu. untuk xnk bagi si ibu lagi malu, CAB terus pergi tempat lain.

tu la.. xsalah nk bawak anak kecil pergi pasar malam tapi kalu boleh dukung la anak kecil tu. dah la tempat tu sesak dengan orang ramai... kecian tgk budak2 kecil ni. dah la comel.

k la, malas da nk merapu.. hehe..nk sambung makan kuih sambil tengok cerita family outing. 
memang syokkk!
bye!

terima kasih kerana sudi membaca.

4 comments:

  1. visit here frm Egypt~

    http://coretanfadlisabri.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. x suka tgk ibu marah2 anak kat public..kesian kat budak tu..huhu

    ReplyDelete
  3. x suka tgk ibu marah2 anak kat public..kesian kat budak tu..huhu

    ReplyDelete
  4. hye sis!kit esdri sebagai mama pun tak mau mrh2 anak kat public wpun kdg2 emosi dan kenakalan anak2 ni tak kira masa.alhamdulillah Allah berikan kite anak2 yg tak nakal sgt masa kat public.takdelah macam sesetengah anak2 yg tak dpt beli apa yg dia nak,meraung melalak guling2 sampai malukan mak bapak(mmg byk terjadi) kat psr mlm ada mak yg suka mrh anak2,berleter pun ada!bygkan lah macam mana khdpn seharian budak tu kat umah he3....

    ReplyDelete

eh, comment? terima kasih ye....