Monday, April 25, 2011

wabak sudah menyerang!

assalamualaikum..

sekarang ni sudah msuk musim wabak kritikal tuk student2 ipt. wabak tu tlah mnyerang smue student termsuk la aku. time la muke aku macam kawah bulan.. ceh! benci tol... siap muke panda pom ade...

aku xsuka tol musim exam ni. terasa sngt presure thap 150 darjah da ni.. jadual exam pom sngt la pad

kpd sesiapa yg buat jadual 2 aku amat la berterima kasih lalu terkeluar la ayat2 penghargaan ini yg berbunyi:

hoii!! sape buat schedule ni? meh aku nk hempok cket. aku tahu r ko xamik exam tp leh x jgn seksa aku???
dah la xckup tido, muka da macam panda. comel ag tenuk kot!
geram tol aku! huha!
sekian.... bgus x ayat penghargaan aku 2? =.='

exam schedule: bachelor in accountancy

27 april 2011           LAW          9.00am
3 may 2011             AIS           9.00 am
4 may 2011             IBM         2.15pm
6may 2011              TAX         2.45pm
8may2011               MAF        9.00am
9may 2011             FAR         2.15pm

sngt padat kan? aishh.. terima je nasib 2.
ni aku kua jenjln melepaskan stress di jlnan.. 

even ngah marah pom tetap control ayu hokey?? ^_^





senyum sngt ikhlas ittuew okey???

k la, nk stdy dlu.... bye!



No comments:

Post a Comment

eh, comment? terima kasih ye....