Tuesday, October 1, 2013

do more lah!

 

Assalamulaikum WBT

 

kemain sekarang aktif je update blog. eh, aktif ke? sebulan 2 kali aku update khennn. bangga noks! –..- oh by the way.. sekarang kan zaman IT, so, canggih sikit la nak update2 ni.

sebut pasal IT ni, tabiat aku la. ni serius aku mengaku dari lubuk hati aku. pepagi buta datang ofis, mesti on wifi laptop then online facebook, blog, twitter & instagram. perghhhh!! bukan datang terus buat kerja ok! " RAJEN” khennnn! eh, jangan engkau kasitau kat bos aku pulak. MAMPUHHHH aku. hahaha.

tapi kan, aku ada tengok instagram sorang blogger femes, dia post pic nih:

 

domore 2

perghh. kena tepat kat dahi ku! seyesss! korang tak terasa ke? huhu

ada lagi yang lain…

 

domore 1

 

 

domore 4

yang aku selalu buat sebab nak suruh rasa mengantuk padahal……..! makin cerah mata pulok. hahaha

 

 

domore 5

 

 

domore 6

 

 

domore

 

insaf oiii. banyak ag kerja boleh buat dari duk bersosial network ni kan. ade jugak kes keyboard warrior ni. macam2 hal kan?

kesimpulan yang tak berapa simpul: do more lah! hahaha.

thanks readers. xoxo!

1 comment:

eh, comment? terima kasih ye....