Thursday, September 19, 2013

pengaruh kuat!!

 

Assalammualaikum WBT

hai & hello peeps.

 

finally aku berjaya jugak beli novel terbaru ramlee awang murshid. bangga dengan diri sendiri –..- kahkahkah.

ni terpengaruh oleh si dia yg comel. dia review novel ni. berdesuppp aku pergi cari seluruh bandar kuala terengganu yg kecik tuekk ni. akhirnya dapat berjejak kasih dengan novel magis ni. sebakkk campur terharu. sempat buat drama dalam bookstore sambil dijeling tajam oleh owner bookstore. sabau lerrr. gua bayor lerr. hahaha.

2013-09-18 13.11.57

semalam sempat baca sikit. malam nanti sambung pulak. tak sabar nak baca abes. penuh suspen dalam novel ni. tu baru baca sikit. hahahaha. aku baca curi2 dalam ofis ni. kangg berigat dek bos mampuss aku. kekeke

ok bai.

p/s: en tunang nak buat hantaran koleksi RAM time majlis kahwen nanti. adessssss. T__T

thanks readers, xoxo

3 comments:

  1. suruh tunang awak dtg PWTC nnt borong kt pesta buku ehehehe

    ReplyDelete
  2. saya pun dh beli..tunggu nk baca je..hehe~...


    yang Benar, Ringkas, Sopan, Peace..^.^

    ReplyDelete

eh, comment? terima kasih ye....